تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

دادخواست الزام به تمکین زوجه

برای دیدن نمونه ی تصویری دادخواست الزام به تمکین زوجه روی لینک تصویر کلیک کنید . 

 

 

لینک تصویر gif

نظرات 3 + ارسال نظر
samin چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:57 http://www.nicepack.ir

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری . منم مجموعه های آموزشی خوبی تو سایتم دارم . خواستی یه سر بزن . راستی من هر روز بهت سر میزنم . موفق باشی

جعفری چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:08

وبلاگت خیلی خوبه !!

صفا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:42

با سلام یه زمانی من مثل شما علاقه به حقوق نداشتم اما الان وکیلم وخیلی خوشحالم که به شک خود اعتنایی نکردم ومیتونم به خیلیها کمک کنم

خیلی ممنون ... براتون آرزوی موفقیت میکنم ... امیدوارم به توفیقات روز افزونتری برسی ....

مرسی که روحیه میدی .. امیدوارم من هم بتونم مثل شما از این بی برنامگی و بی هدفی در بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد