تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

دانلود ترمینولوژی حقوق

سلام دوستان !

امروز برای شما یکی از مفیدترین کتابها به عنوان مرجع اصطلاحات حقوقی را آماده کردم که امیدوارم از گرفتن این کتاب خرسند بشید !


کتاب ترمینولوژی حقوق : شامل تمامی لغات های کاربردی در رشته حقوق و حتی سایر رشته ها .


این کتاب در ۳۳ صفحه تنظیم شده و با فرمت pdf هست که حجم کل آن 3880 کیلو بایت (3مگ) هست . روی سایت پیکو فایل .


دانلود کتاب ترمینولوژی حقوق

نظرات 5 + ارسال نظر
mahmood جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

ناشکیبا جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 http://www.nashakiba.ir

خیلی جالب بود لذت بردم .
به من هم سر بزن[گل][گل][گل]

بهار چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:05

چرا حقوق دوست ندارید ؟ من دانشجو ادبیات فرانسه هستم و می خوام برای ارشد بین الملل بخونم در به در تو دانشکده حقوق دنبال کسی هستم که کمکم کنه ..اما واقعا رشته جالبی دارید البته بعد ادبیات فرانسه.. بابت کتاب ترمینولوژی ممنون

رحیم چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:15

سلام دوست خوب و بزرگوار
من رحیم هیتم دانشجوی رشته حقوق . خوشحال میشوم اگر از معلومات شما استفاده کنم .
در ضمن هر چه سعی کردم کتاب ترمینولوژی حقوقی pdf را دانلود کنم نشد .لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنون

jlijl پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:07

.,/;k'/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد