تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

دانلود یکی از بهترین دیکشنری های آکسفورد حقوقی

 

برای دانلود یکی از بهترین مجموعه های مرجع حقوقی در روی کلمه دانلود در زیر کلیک کنید . حجم کل کتاب ۴ مگابایت هست که قیمت اصل کتاب در فروشگاه ها ۶۰۰۰۰ ریال میباشد . ما اینجا به صورت رایگان برای شما تدارک دیده ایم . 

 

دانلود کتاب "Oxford Dictionery Of Law"

نظرات 6 + ارسال نظر
vo0ro0jak۶۶ شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:54 http://vo0ro0jak66.blogsky.com

شباهت از خودتونه.مرسی که سرزدین.

سمیه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:47

متاسفانه نتونستم دانلود کنم.

شما کافی بود روی خوده کلمه دانلود کلیک میکردین سمیه خانوم !‌

مهناز ولدان شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:40

باسلام دانلود دیکشنری آکسفورد حقوقی می خواستم

بر روی کلمه دانلود کلیک میکردید می توانستید دانلود کنید

مهناز پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:02

منم نتونستم دانلود کنم!!!!!!!!!!!!!ی ایرادی باید داشته باشه

فاطمه قنبری دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:53 http://fatemehghanbari.ir

با تشکر بسیار دیکشنری فوق العاده ای بود
ممنونم

امیر پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:59

من نتونستم دانلود کنم،ممکنه اشکالی پیش اومده باشه،میشه لطف کنید ب ایمیل من ی نسخه اش رو بفرستید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد