تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

«در رأس امور بودن مجلس» از بدیهیات است.

طاهرخانی در گفت‌وگو با فارس:
«در رأس امور بودن مجلس» از بدیهیات است. 

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اقلیت مجلس گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب مجلس ریل‌گذار است و دولت هم باید روی این ریل حرکت کند. 

 

امیر طاهرخانی نماینده اصلاح‌طلب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تاکید کرد: به هزاران دلیل مجلس همچنان در رأس امور است.
وی با بیان اینکه در رأس امور بودن مجلس از بدیهیات است،‌ افزود:‌ طبق فرمایش رهبر انقلاب مجلس ریل‌گذار است و دولت هم باید روی این ریل حرکت کند.
طاهرخانی ادامه داد:‌ مجلس باید قوانین مختلف را به تصویب برساند و بعد از آن دولت برای اجرای قوانین تلاش کند.
طاهرخانی با بیان اینکه دولت نمی‌تواند سر خود یک قانون را به اجرا در بیاورد، گفت‌: در واقع دولت به نتیجه کار مجلس عمل می‌‌کند و دولت نیست که بر دولت نظارت دارد بلکه مجلس باید بر دولت نظارت داشته باشد و در قانون اساسی هم بر این موضوع تاکید شده است.
نماینده مردم تاکستان اظهار داشت: با توجه به اینکه تکیه نظام کشور ما بر مردم است و مجلس هم خانه ملت است، باید گفت که مجلس در رأس امور قرار دارد و همه باید این موضوع را بپذیرند.
وی در پایان افزود: البته ممکن است بیان برخی الفاظ مهم نباشد، بلکه عملکرد قوا و دستگاه‌ها است که مورد توجه است، بر این اساس مسئولان باید تلاش کنند تا در مسیر وحدت و همدلی باعث رشد و پیشرفت کشور شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد