تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

عذر خواهی

از اینکه طی که مدت طولانی ۲ ماهه این وبلاگ به روز نمی شد متاسف هستم و عذرخواهی میکنم !!  درگیر امتحان های آخر ترم بودم که اتفاقا خیلی هم ضعیف بود . 

 

امیدوارم بتونم دوباره مطالب مفید و بکر در سایت قرار بدم . از اینکه مطالب تکراری و کلیشه ای است عذر خواهی می کنم . این شاید خصلت بد من بوده که خیلی مثل هزاران نفر دیگه به حاضر خوری عادت کردم . یعنی فقط منتظرم یکی بیاد جزوه بده ُ مطلب بده ُ سوال طرح کنه و من فقط کپی برداری کنم .  

در حالی که اصول نت برداری اینه که من مفهوم متن رو بفهمم و اون رو به بون خودم بنویسم . 

اما این فقط مشکل من هم نیست و خیلی از سایت های حقوق مطالبشون تکراریه و از خود نویسنده نیست ...  

 

به امید روزی که ما از گرداب درماندگی در علوم نظری و انسانی در بیایم و به یک سری مکاتب گذشته اکتفا نکنیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد