تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

افزایش 104 هزار نفری دانشجوی کارشناسی ارشد

رشته های حقوق با 87 هزار داوطلب و زبان اردو با 26 داوطلب به ترتیب بیشترین و کمترین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد را به خود اختصاص داده است.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کارشناسی ارشد با شرکت871 هزار و806 نفر 27، 28 و 29 بهمن در سراسر کشور برگزار می شود.
حسین توکلی افزود: داوطلبان این آزمون باید25 تا 27 بهمن با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org از کارت ورود به جلسه آزمون، نسخه چاپی (پرینت) تهیه کنند.
معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به این که شمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در حال نزدیک شدن به جمعیت داوطلبان آزمون سراسری است، اضافه کرد: امسال شمار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد حدود 104 هزار نفر نسبت به آزمون سال گذشته افزایش داشته است و در یکی دو سال آینده احتمال برابری داوطلبان این آزمون با آزمون سراسری وجود دارد.
وی همچنین گفت: 50،81 درصد داوطلبان زنان و49،19 درصد داوطلبان این آزمون مردان هستند.
معاون اجرایی سازمان سنجش افزود: رشته های حقوق با 87 هزار داوطلب و زبان اردو با 26 داوطلب به ترتیب بیشترین و کمترین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد را به خود اختصاص داده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:27

سلام
به کار حقوق علاقه ندارید اما خب این رشته یک پشتوانه خوب برای شماست. ۱ سوال داشتم. شما دوست دارید به عنوان مدیر برنامه من البته به صورت موقت برای فروش ۱ فیلمنامه اقدام کنید؟ البته اگر چه لطف شما با هیچ چیزی قابل قدردانی نیست اما یک طوری با هم کنار می آیم. اگر مایل بودید به ایمیل من جواب بدید.

این پیام رو به صورت خصوصی به شما دادم و اگر دوست داشتید نمایش ندید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد