تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

دانلود کتابچــه حقوقی شماره 1( ارث )

-کتابچه شماره یک شامل موارد زیر می شود :  

1) ارث چیست ؟ و شرایط آن  

2) ارث حمل  

3) ارث خنثی 

4) ارث زوجین 

5) ارث طبقه اول 

6) ارث طبقه دوم  

7) ارث طبقه سوم  

8) ارث غائب مفقود الاثر  

* هر یک از موضوعات زیر به صورت جداگانه بخشی از این کتابچه می باشند .  

 

- کتابچه و شرایط آن : این کتابچه با 544 کیلو بایت بر روی سایت پیکو فایل آپلود شده است . فرمت آن جار ( جاوا )می باشد که در اکثرگوشی های تلفن همراه قابلیت اجراء دارد . از دوستان خواسته می شود که فایل را به همانصورت که دانلود می کنند به تلفن خود از طریق کابل یا رم ریدر ( کارت حافظه خوان ) انتقال دهند .  

 

دریافت کتابچه حقوقی ارث برای تلفن همراه

نظرات 4 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:37 http://mizan1.blogfa.com

سلام
ممنون از اینکه به کامنت و پیشنهادم توجه کردید خوشحال شدم
بله منظورم همون ای بوک هاست که درست میکنین میدونین من اگه امسال به جای هر کتابی آرا وحدت رویه و نظریاتمشورتی میخوندم رتبه زیر ده جزا میشدم ولی دیر متوجه شد
راستش من نمیدونم اونها رو در چه فایلی بهتون بدم پی دی اف آنها رو که دارم البته سایت قوه قضاییه و دادگستری اصفهان میشه پیداشون کرد ولی چون اونها یه جا نیستن و مثلا برا هر صفحه یه پست مستقلی داره اونجوری اذیت میشین اگه ممکنه منو راهنمایی بکنید تا بتونم خودم یکی دوتا بسازم چون اونجوری یاد بگیرم فقط برا همه دوستها ایبوک کادو میکنم چون تاثیرشون رو میدونم به هر حال اگرم نشد که هیچ
میگم نرم افزار خاصی داره این برنامه ؟ یعنی با نرم افزار معینی این ایبوک ها رو میسازید؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
اونجوری باهم همکاری هم میتونیم داشته باشیم و اصلا یه وبلاگ مستقل ایبوک حقوقی بزنیم باهم
ضمنا میشه بیشتر باهم آشنا بشیم کدوم دانشگاهین ؟ اهل کجایین ؟ و ...... البته اگه فضولی نباشه

امین چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:27

ممنون از لطفتان اگه تونستین اون آدرس دانلود نرم افزار ها رو برام بدین ممنون میشم چون من زیاد در کار نرم افزار وارد نیستم ولی میتونم زود یاد بگیرم
منم امین - اهل تبریز -دانشجوی پیام نور شبستر ترم ۸ ام امسال هم کنکور دادم هم سراسری هم ازاد میدم و هدف اولی ام تهرانه -ازاد هم علوم و تحقیقات رو زده ام
توکل برخدا
خوشحال شدم از آشناییتون
فقط تورو خدا فراموش نکنین اگه به اون نرم افزار ها دسترسی داشتین کمکم کنتید پیداشون کنم

اوجانی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 http://nastaranojani.blogfa.com

سلام.
از وبلاگ خوبتون تشکر میکنم..
موفق باشید..

اوجانی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 http://nastaranojani.blogfa.com

خواهش میکنم.
والا به نظر من درباره درسای جزا کتابچه درست کنید..آخه من خودم فقط به مسائل جزایی علاقه دارم..حالا اگه تونستید روش کار کنید.مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد