تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

سلامی دوباره

با سلام ! 

 

از تمامی دوستان عذر خواهی می کنم ! اولا هر چند دیر ولی سال نو رو تبریک میگم و امیدوارم سالی توام با موفقیت و از همه مهمتر سلامتی باشه ! دوما خب یه کم مجبورم که کم بیام نت و از همه دوستانی که در این مدت من رو مورد لطف خودشون قرار دادند ممنونم !‌ 

 

   شروع درس و کار و هم برای همه دوستان یه آغازی قوی ولی پیوسته آرزو می کنم !  

 امیدوارم بتونم بازم مثل گذشته یادداشت بگذارم ! هرچند که من سعی کردم در این اواخر اکثر مطلب ها از خودم باشه نه تکراریه دیگه سایت ها ، اما خیلی از دوستان همین کار رو ادامه میدن بدون اینکه ذکر منبع کنند !  

 

   امیدوارم سایت های حقوقی ما هر چند ضعیف اما مطلب از خودشون باشه نه مثل من تکرار مطالب سایت های دیگر !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد