تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

اولین سیستم وبلاگ دهی رایگان برای حقوقدانان

محقق گرانقدر
آدرس سایتی (http://www.blogylaw.com) که مشاهده می نمایید , انجمنی است برای جامعه مجازی حقوقدانان ایران که شما را به بازدید این سایت و فعالیت در انجمن های آن , برای هرچه بیشتر شدن غنای آن دعوت می نماییم.
این انجمن دارای بخش های تخصی حقوق , علوم سیاسی و فقه می باشد.
http://www.blogylaw.com


اولین سیستم وبلاگ دهی رایگان برای حقوقدانان
محققان ارجمند
سایت حاضر(www.blogylaw.ir) اولین سرویس دهنده وبلاگ (صفحه شخصی) برای جامعه حقوقی کشور می باشد که به صورت رایگان , به تمامی علاقمندان این اجازه را می دهد تا بتوانند افکار و عقاید خود را در یک سایت اختصاصی در فضای شبکه به منظر دیگران برسانند.
این سیستم برای اولین بار برای جامعه حقوقی فارسی زبانان طراحی گردیده و سیستم وبلاگ دهی آن به گونه ای طراحی گردیده تا همواره به عنوان یک دایره المعارف حقوقی مورد استفاده باشد. یعنی این سیستم به صورت یک ساب دایرکتوری می باشد چنانکه صفحه اختصاص داده شده به شما به صورت ذیل قابل روئیت می باشد :
Yourname.blogylaw.ir
............................................................................................................................. 

 

« وبلاگ حقوقی ما هیچگونه نقشی در تایید یا تبلیغ برای این سایت ندارد ؛ نقــش ما فقط و فقط اطــلاع رسانی به همه ی دانشجویان و دوست داران رشته ی حقــوق می باشد .  

امیدوارم استفاده های لازم را ازین وبسایت ببرید . امید توفیق روز افزون همه ی وبلاگ های مرتبط با این رشته و اعتلای هرچــه بیشتر این رشته در این قسمت از دنیای مجــازی .» 

 

با تشکــر مرتضی زارع

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن قاری یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:46 http://www.juristic.parsiblog.ir

سلام دوست عزیز خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و نظر بدی و در صورت تمایل به تبادل لینک بپردازی. ما شما را در لیست دوستان قرار دادیم و خوشحال میشیم شما هم نسبت به درج ما در لیست خود اقدام فرمایید. بعد از درج حتما اطلاع دهید.
یا علی

میثم سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:24

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
من یک سوال داشتم من امسال برای فوق لیسانس قص دارم رشته ی حقوق عمومی امتحان بدهم ولی نمیدانم چه کار کنم از کجا شروع کنم کتاب بخونم یا جزوه اصلا نیازی به جزوه هست از کجا باید تهیه کنم
ممنون میشم اگر من رو راهنمایی کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد