تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

دادگاه

عنوان  :  دادگاه Courtنویسنده :  مهدی جبرییلی جلودار
کلمات کلیدی  :  دادگاه، دادگاه بخش، دادگاه شهرستان، دادگاه استان، دیوان عالی کشور 

 

 

 

برای خواندن متن اصلی به همراه رفرنس از عبداله شمس و دکتر متین دفتری به ادامه مطلب مراجعه نمائید .

ادامه مطلب ...

جامعه اقتصادی اروپا

 

 

 برای خواندن متن اصلی به همراه رفرنس به ادامه ی مطلب مراجعه نمائید !

 

 

 

نویستده اصلی : فاطمه امانی توانی

ادامه مطلب ...

مفهوم آلتراگو

با سلام دوستان !  

ازین پس اگه قرار باشه وبلاگی معرفی بشه با یه مطلب در کنارش اورده میشه !!  

به عنوان مثال من میخوام وبلاگ طفنن را برای شما معرفی کنم . 

برای رفتن به آدرس سایت روی عکس زیر کلیک کنید !  

 

  

با این تفاوت که به صفحه اصلی نمیره و به ادرسی که مورد نظر شماس هدایت میشین ! من میخوام با این کار حق رعایت بشه و از دزدی مطلب بدون اجازه صاحب اون خودداری کنم !  

با تشکر مرتضی زارع

پاسخ به پیشنهاد اقای چیت ساز

باسلام
جناب مرتضی من پرویز چیت ساز هستم و به تازگی وارد جمع دانشجوهای حقوق شدم
پس از جستجو های زیاد وبلاگ شمارا پیدا کردم و به پیشنهاد برای بهتر شدن مطالبتان دارم به این ترتیب که فایل های PDF وبلاگتان را به فرمت EPUD یا کتاب الکترونیک تبدیل کنید
بنده هم با کمال میل حاضرم که به شما کمک کنم.
............................................................................... 

 

جناب اقای چیت ساز من ایمیلی رو به عنوان پاسخ برای شما فرستادم ولی گویا آدرسی که به من دادین غلطه !!  

 

همینجا اعلام میکنم که من متاسفانه وقت و برنامه این کار رو ندارم ! اگه میتونید خودتون این کار رو بکنید و به من اعلام کنید تا اکانتی جهت ارائه مطلب براتون بفرستم