تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

سخنی با خود

سلام

امروز که رفته بودم دانشگاه به طور اتفاقی رفتیم سر کلاس حقوق اساسی شرکت کردیم ! خب اول اینکه تعجب کردیم چرا دانشجو ها انقدر که باید و شاید در گفتگوی استاد شریک نمی شوند و کاملا ساکت به حرف های ایشون گوش میدن و مهر تایید می زنن ! ولی بعدش وقتی ترم اول خودم رو به یاد آوردم دیدم بازم گلی به جمال اینا که ساکت بودن و گوش میدادن ، من خودم که ترم اولم افتضاح بود !


بعدش از اینکه چقدر فراموشکار شده بودم به حال خودم تاسف خوردم ! استادش شاید اون مطالب رو خیلی بهتر و بیشتر برای ما گفته بود ولی الآن چیزی به ذهن من نمونده بود !


این رو گفتم تا بدونیم ما همیشه احتیاج داریم به مطالعه ! هیچ وقت دوره ی کارشناسی برای ما دوستان باز نمی گرده ! ما حتی اگر ارشد قبول بشیم دیگه نمیان مطالب کارشناسی رو برای ما بازگو کنن که ما به یاد بیاریم ! بلکه اونا اطلاعات ما رو در این زمینه کامل شده محسوب می کنن و به مطالبی فراتر میرن !


حتی یادم یه بار یه وکیلی بهم توصیه کرد که من همیشه کتاب مقدمه ی علم حقوق دکتر کاتوزیان رو تکرار میکنم !


کمی جای تاسف و تامل داره !

نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 http://zibarastegari.blogfa.com

سلام حق با شماست به خاطر این که مطالب حقوقی شبیه ,که به قول شما با تکرار زیاد که از یادمون نمیره .

بهار چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:06 http://en-qolt.blogsky.com

کی بود استادش؟ کدوم دانشگاه؟ نمی تونی حدس بزنی که من شاگرد کییییییییی بودم تو درس اساسی ۲!!!!!!!!! دلم واسه همه کسایی که بعد از ما رسیدن و شاگردش نبودند می سوزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد