تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

تحریم ها راههایی برای رسیدن به خودکفایی هستند .!!

در حالی که بسیاری از کارشناسان و مسئولان اقتصادی کشور از تحریم بانک مرکزی توسط امریکا ابراز نگرانی کرده اند، اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی با اطمینان خاطر ابراز کرد: درست است که تحریم مانند محاصره اقتصادی یک سری معایب دارد. اما محاسن آن از معایبش بیشتر است. وی با تأکید بر استفاده از موقعیت حاضر مبنی بر پیشرفت کشور گفت: ما می توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و کمبودهای خود را تأمین کنیم. از این طریق است...
به گزارش شفاف: در حالی که بسیاری از کارشناسان و مسئولان اقتصادی کشور از تحریم بانک مرکزی توسط امریکا ابراز نگرانی کرده اند، اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی با اطمینان خاطر ابراز کرد: درست است که تحریم مانند محاصره اقتصادی یک سری معایب دارد. اما محاسن آن از معایبش بیشتر است.

وی با تأکید بر استفاده از موقعیت حاضر مبنی بر پیشرفت کشور گفت: ما می توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و کمبودهای خود را تأمین کنیم. از این طریق است که می توان به خودکفایی رسید.

کوثری با یادآوری 31 سال محاصره اقتصادی ایران توسط غرب و امریکا، افزود: تنها ایراد کار این است که شرکت های بزرگ دنیا به طور مستقیم نمی توانند با ایران تجارت کنند.

 


اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس


وی همچنین تأکید کرد تا زمانی که صنعت نفت ما را مستقیما مورد هدف قرار نداده اند،  مشکلی در باب فروش نفت نخواهیم داشت. قیمت نفت نیز افزایش نخواهد یافت. این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند تحریم بانک مرکزی، تأثیر مستقیم بر قیمت نفت خام خواهد داشت و ایران نیز در خصوص معاملات نفتی به مشکل خواهد خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد