تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

معرفی لینک ( سایت قضاوت )

معرفی یکی از لینک های حقوقی خوب ... 

 

مجله قضاوت  

 

  

 

برای رفتن به سایت روی عکس کلیک کنید ...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:34 http://romana.blogsky.com

سلام

خیلی خوشحالم که شما هم دانشجوی حقوق هستید. من هم دانشجوی کارشناسی حقوق هستم و از وبلاگ شما خیلی بهره بردم. خوشحال می شم به من هم سر بزنین /....


به آرزوهای قشکنتون برسین...

رویا

سعید ذ کا یی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:39 http://www.saeedzokaei.blogfa.com

با سلام ! من به تازگی یک وبلاگ حقوقی برای خودم و هم کلاسی هایم درست کرده ام و می خواستم اجازه بگیرم که از مطالب وبلاگ شما استفاده بکنم و بعضی از مطالب مفید را در وبلاگ خودم هم منتشر کنم ! امیدوارم از من ناراحت نشوید ! در ضمن من شمارا لینک کرده ام و خوشحال میشم که این بنده حقیر را لینک بکنید ! با تشکر - سعید ذ کا یی- دامشجوی حقوق ترم 3

وبلاگ حقوقی سعید ذ کا یی : www.SaeedZokaei.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد