تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

بهارستان و تایید صلاحیت صالحی برای امور خارجه

بهارستانی ها صلاحیت صالحی را برای احراز پست وزارت خارجه تایید می کنند


*سابقه درخشان صالحی در سازمان انرژی اتمی،از وی وزیری کارآمد می سازد
در همین ارتباط عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:سابقه درخشان صالحی در سازمان انرژی اتمیضامن مدیریت کارآمد وی در دستگاه دیپلماسی خواهد بود.
محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخاب علی اکبر صالحی برای تصدی وزارت امورخارجه گفت:با توجه به سابقه درخشان صالحی در سازمان انرژی اتمی و حضور فعال و موفقیت آمیز در این سازمان وی بهترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه می باشد.
وی افزود:با توجه به آشنایی صالحی با مسائل و اصول دیپلماتیک و اینکه وی فردی جدی و تلاشگر است می تواند به خوبی دستگاه دیپلماسی کشور را اداره نماید.
*صالحی سابقه فعالیت قابل قبولی دارد
در ادامه عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به سابقه فعالیت علی اکبر صالحی در سازمان انرژی اتمی گفت:صالحی دارای سابقه مدیریتی قوی است لذا جهت تصدی پست وزیر امور خارجه گزینه مناسبی می باشد.
غلامعلی میگلی نژاد نماینده مردم بوشهر، گناوه دیلم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به سوابق مثبت مدیریتی علی اکبر صالحی وزیر پیشنهادی رئیس جمهور جهت تصدی پست وزارتامورخارجه تصریح کرد:نظر کلی مجلس و فراکسیون اصولگرایان به صالحی مثبت می باشد و نمایندگان ضمن مطالعه برنامه های ارائه شده از سوی وی نظر قاطع مثبت خود را در جلسه رای گیری اعلام خواهند کرد.
*تایید صلاحیت صالحی با بالاترین رای
همچنین عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با ابراز خرسندی از معرفی صالحی برای پست وزارت امورخارجه کشورمان گفت:صالحی با بالاترین رای تایید صلاحیت خواهد شد.
حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:صالحی بهترین گزینه ای است که می تواند برای احراز پست وزارت امورخارجه معرفی گردد چرا که وی از هر لحاظ اصلحو مورد تایید نمایندگان می باشد.
وی با بیان سوابق اجرایی صالحی در مجامع بین المللی تصریح کرد:قطعا صالحی با بالاترین رای از طرف نمایندگان مجلس تایید صلاحیت خواهد شد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان تاکید کرد:برخورد مناسب و تعامل بالای صالحی از مواردی است که نگاه نمایندگان را به خود جلب کرده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد