تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع
تفطّن

تفطّن

وبلاگ حقوقی تفطّـــــن/ (درج اخبار، مقالات، قوانین،مشاوره و سایر خدمات حقوقی) وکیل مرتضی زارع

موضوعی جدید --- > کتابچه های حقوقی برای موبایل

سلام دوستان !  

از اینکه وبلاگم باز هم برای مدتی به روز رسانی نشد عذر خواهی میکنم .  

شروع ترم جدید رو برای همه دانشجویان و محصلان تبریک میگم ! امیدوارم ترمی خوب رو شروع کنند . هرچند همیشه بعضی ها هستند که ازین روند خوشحال میشن اما بعضی ها هم هستند که از شروع هر ترم جدید ذهنشون مشغول میشه !‌ شاید دوست ندارند .  

 

اما به هر حال از قدیم گفتند که : اگــر در ابتدای کار به انتهاش فکر نکنی روزی می آد که انتهاش میرسه و تو داری به اول راهت فکر میکنی !!  

اینجاست که فکر میکنی که شاید این همه وقت تلاش کردی و به هیچ نتیجه نرسیدی !  

امیدوارم که همه ما ابتدای راه به کارمون اندیشه کنیم تا به این روز دچار نشیم !  

......................................................................................................................  

از امروز تصمیم گرفتم که کتابچه هایی برای رشته حقوق تهیه کنم . برای دانشجویان و همه کسانی که با حقوق سر و کار دارند !  

حتما شما دوستان به این کتاب ها با موضوع های مختلف در تلفن همراه ها برخورد کردید و خیلی خوشتون اومده که هر مطلبی رو در تلفن همراهتان هم داشته باشید تا در هر موقع که دیدن اون رو لازم دیدید به تلفن خود مراجعه کنید نه به کتابخانه !!  

برای همین من سعی میکنم مطالبی مفید رو به صورت کتابچه تهیه کنم و در اختیار کاربران اینترنتی قرار بدم !!  

اگر دوستی مایل به همکاری هست به من اطلاع بدهد .

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:41

سلام ... دوست عزیز کتاب موبایل ها را با ورژن 3 کتابچه درست نکن ...کاربر پسند ترین نسخه نرم افزارکتابچه ، نسخه 2 آن است و نسخه 3 برای گوشی های لمسی تهیه شده است

ازین راهنمایی شما خیلی ممنونم !!‌حتما

محمد دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 http://mizemohakeme.blogfa/com

سلام بنده هم حقوق می خوانم ..............وب خوبی دارید ....مد از همین حالا اماده ی همکاری با هاتون هستم

محمد دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 http://mizemohakeme.blogfa/com

slam veb kobi darid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد